Bunga Azan Yang Menakjubkan


Sebagai pembukaan semula blog edy, edy sediakan entri ni untuk korang. Korang pernah tengok tak bunga yang berkembang apabila mendengar seruan azan??? Tak pernah? Tak per biar edy kongsi dengan korang tentang bunga yang sangat unik ni.

Edy jumpa satu video di Youtube tentang seorang lelaki yang mempunyai tanaman yang mengagumkan ramai orang di sekelilingnya iaitu di mana ada sejenis bunga yang berkembang mekar apabila ia terdengar seruan azan. Subhanallah. Maha Suci Allah. Ini semua sebagai bukti bahawa Dia memang wujud dan Maha Pencipta. Edy sediakan videonya kat bawah ni korang tengoklah ok.







5 orang dah puas hati:

Miss Xyz said...

SubhanaAllah, hrp2 dgn video ni org yg bkn Islam akn tertarik untuk memeluk agama Islam..

ijA said...

subhannaallah

nadiyahashim said...

apa nama saintifik yea pokok ni? nak tanam la kat rumah..

HIKMAH ZAKARIA said...

admin jawab la soalan...cana nak dapatkan pokok ni??

Edy Ramanov said...

nama saintifik pokok ni masih lagi tak diketahui dan macam mana nak dapatkan pokok ni, kenalah pergi ke turki atau azerbaijan. kat sana memang ada tanam pokok ni.