Isteri Mati Ketika Persembahan Silap Mata


Kali ni edy nak kongsi dengan korang satu entri yang agak tragis gak kisahnya. Kisah mengenai seorang ahli silap mata dengan pembantunya a.k.a isterinya sendiri. Satu kejadian tragis telah berlaku ketika persembahan sila matanya sedang berlangsung hingga meragut nyawa isterinya sendiri.

Silap mata potong-potong badan ni memang sangat terkenal, betul tak? Tapi siapa sangka, ahli silap mata ni boleh terpotong betul-betul kepala pembantunya a.k.a isterinya. Kalau korang nak tahu diorang baru saja mendirikan rumah tangga selama 3 bulan. Malang betul. Videonya ada kat bawah ni, korang tengoklah ok.





p/s: ada sesiapa yang nak jadi pembantu ahli magik? hehehe

8 orang dah puas hati:

nazalya said...

hoho.. btul ke nih? magix can be dangerous ea..

AyiLarimA said...

x brani nk tgk.
huhuhu, xpayah laa nak potong2, merepek je semua ni. kan da t'potong isteri s'diri.
Aduh ai.

SoLy SoLicious said...

ee..scarynye....

nisa said...

scary ko....

Edy Fee said...

hahahhaa tu la..name pon manusia..mesti ade kesilapan

AMMAR YASIR said...

Silap mata lah sangat kan. Huhuhuhu

cart kartika said...

hmm nsib la.. cian plak..mst fobia dah suami die tu xnk main magik lg da..

jum join contest..
http://cartiecacloset.blogspot.com/2012/02/contest-best-tag-line-by-cart-kartika.html

Har Hamanie said...

Kesiannye..nampak tgn dia menggelupur kesakitan..