Iklan Anti Merokok Terbaik Yang Pernah Dibuat


Memang dah banyak iklan pasal anti merokok di sana-sini tapi tetap jugak ada yang masih lagi merokok, betul tak? Kali ni edy nak kongsi dengan korang semua satu video anti merokok yang terbaik pernah dibuat dan disiarkan. Iklan dari negara gajah putih ni memberikan satu persoalan kepada mereka yang merokok. Di mana ketika beberapa orang sedang merokok, datang budak kecil, lelaki dan perempuan, untuk meminta api untuk menyalakan rokok. Apa reaksi diorang? jom kita tengok sama-sama.






terbaik kan iklan nih? harap akan ada jugak iklan macam ni kat Malaysia. 

1 orang dah puas hati:

Faizul Osman said...

tak dpt tengok video... sy memang tak boleh hidu bau asap rokok...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-zoo-taiping-night.html