Atuk Yang Superhero Atau Overdose?


Entri kali ni, edy nak kongsi dengan korang satu video animasi yang pada edy akan buat korang tersenyum dan menggeleng. Edy ceritakan sikit ya pasal video kat bawah ni. Ceritanya, mengisahkan sepasang suami isteri yang tua, atuk dan nenek, yang keluar berjalan-jalan. Sampai di satu lorong, mereka berdua telah dirompak oleh seorang lelaki yang bersenjatakan pistol. Lelaki tersebut jugak telah menolak nenek itu hingga jatuh dan pecah cermin matanya. Jadi, si atuk berhasrat untuk melawan semual lelaki itu bagi mempertahankan cinta sejatinya. Siapa yang akan belasah siapa? Jom tengok sama-sama video kat bawah ni. Enjoy.






Timbul satu persoalan: atuk ni superhero atau overdose??? hehehe

1 orang dah puas hati:

SA said...

tak boleh orang mintak duet siket T__T