Aksi Malam Pertama Lakonan Remy Ishak & Diana Danielle Dikecam Peminat


Aksi malam pertama di ranjang lakonan Remy Ishak dan Diana Danielle dalam sebuah filem Sembunyi: Amukan Azazil telah mendapat kecaman dari ramai pihak terutamanya para peminat. Jika sebelum ini aksi di ranjang lakonan Rusdi Ramli dan Nora Danish mendapat kecaman daripada para peminat, kini giliran lakonan Remy Ishak dan Diana Danielle pula mendapat kecaman.



Pada 29 Mac lalu, pihak Grand Brilliance telah memuat naik sebuah video yang menunjukkan aksi ‘mesra’ pelakon utama filem terbaru mereka yang berjudul “Sembunyi : Amukan Azazil,” di mana secara umumnya video berdurasi 1:07 itu telah dipotong dan tidak ditayangkan kepada tontonan umum di pawagam.

Namun begitu, sejak video ini di muat naik di laman YouTube, ramai pihak telah mengkritik adegan yang ditonjolkan oleh Diana Danielle dan Remy Ishak, sehingga ada individu yang mendakwa adegan ini sengaja dipertontonkan untuk meraih perhatian para penonton. Berikut adalah komen-komen penonton terhadap video aksi tersebut:


Dan di bawah ni edy sediakan video adegan tersebut yang menjadi kecaman para peminat. Edy sendiri tidak faham apakah motif video sebegini dimuat naik dan dipertonton kepada orang awam???

[ sumber ]