Cara Makan Gula-Gula Tic Tac Gaya Otai


Siapa suka makan gula-gula Tic Tac ni? Mesti ada yang gemar beli gula-gula ni terutamanya bila bosan tengah tunggu seseorang atau tunggu bas atau teksi atau tren. Sebab edy suka makan gula-gula ni dulu masa nak tunggu tren balik rumah. Bosan kan, jadi makan gula-gula ni jadi hiburanlah untuk edy. Huhuhu. Apa pun kali ni edy nak berkongsi dengan korang macam mana nak makan gula-gula Tic Tac gaya otai. Jom kita tengok sama-sama.



Mudah, kan? Hehehe

2 orang dah puas hati:

Iha Zaliza said...

Dulu selalu makan gula2 macam ni tapi bukan Tic Tac, I Love Flash. Adik-beradik agaknya hehe.. sehari boleh habiskan sekotak. Beli sampai berbulan2 pulak tu. Harap2 takde diabetes la..

Edy Ramanov said...

Iha Zaliza: jangan makan gula2 selalu ya. hehehe