Watak Dragon Ball Korin Memang Wujud!


Siapa yang suka tengok cerita kartun Dragon Ball? Mestilah ramai pernah tengok, kan? Dan korang mesti kenal sangat dengan watak kucing putih bertongkat kat atas ni, betul tak? Kenal kan siapa dia? Siapa yang tak kenal, inilah dia Korin (Karin?) iaitu dewa kucing yang menjaga tiang langit dalam cerita Dragon Ball. Korang tahu tak, ada orang dah jumpa Korin? Memang real punya tau. 

Inilah dia Korin. Sama tak macam dalam kartun Dragon Ball? Hehehe. Comel, kan?


7 orang dah puas hati:

Jaa said...

haha, ni generasi yg ke berapa la ek...

dear yayah said...

nak gak.. nk bela sekor.. eye-smiled btol kucing nih :D

azam said...

comel la.....hehehe

sebijik korin

Edy Fee said...

kahkah korin mude.tak pkai tongkat

Jemari Oren said...

memang comel

ikhwaniey said...

a,ah la...same...hehehe

Anonymous said...

gler arh..memang sama..:-)