Cara Anak-Anak Sekarang Menghafal Abjad


Kita sekarang melalui era zaman moden. Jadi, bila sebut aje zaman moden, semua benda mesti moden dan canggih betul tak? Macam tu jugak dengan cara pembelajaran anak-anak zaman moden sekarang ni tau. Ada cara yang baru untuk anak-anak menghafal abjad. Macam edy dulu kecik-kecik nyanyi lagu ABC tu jelah untuk hafal. hehehe

Macam agaknya cara baru anak-anak zaman moden ni menghafal abjad ya? Korang tengoklah kat bawah ni okey. hehehe


Huruf F paling senang nak ingat, kan? hehehe

1 orang dah puas hati:

Jaa said...

haha, lawak2...

tapi kl saya,

i= ipad...hehe