Cara Goreng Hot Dog Paling Sempoi

sekadar gambar hiasan

Kali ni edy nak kongsi dengan korang macam mana nak goreng hot dog dengan cara yang paling sempoi sekali dan edy rasa ada antara korang yang tak sangka ada jugak orang guna cara macam ni. Sebelum tu, edy nak bagitau, jangan pulak korang tiru cara ni kat rumah okey. Edy dah bagi amaran awal-awal ni ya. 

Okey, korang skrol ke bawah untuk tengok caranya. Hehehe. Selamba jer. Siapa dulu yang duduk hostel pernah cuba cara ni? ngee...


2 orang dah puas hati:

Chenta Eyfa Najibrz said...

hehehe..menarekkkk la.kreatif

BlueiceButterfly said...

~wah..terbaikla..hehe :)