Berhala Tertinggi Di Dunia Di Dubai


Terkejut jugak edy baru dapat tahu bahawa kat salah sebuah negara Arab sedang membina sebuah patung yang dikatakan paling tinggi di dunia. Yang lebih mengejutkan lagi, patung tu dikatakan sebuah berhala gergasi. Astagfirullah. 

Patung gergasi ni dinamakan Al-Hakawati dan ia akan dibina di Zabeel Park di Dubai. Dan di dalam patung ini akan dibuat pusat hiburan. Masya-Allah. Memang ini merupakan tanda-tanda dunia akhir zaman, iaitu banyak bangunan-bangunan pencakar langit akan dibina. Apatah lagi yang dibina pula adalah sebuah patung. Adakah ia patung berhala? Kat bawah ni edy sediakan beberapa gambar projek yang bakal dijalankan di Dubai. Seriau lak tengok di negara Arab jadi macam ni. Allahu Akbar...










9 orang dah puas hati:

Awan Biru said...

Allah. Harapnya tak jadilah. Apasal kena bentuk manusia?

mselim3 said...

Pak arab nie,,,,orang kafir nak buat dia pn nak buat....entahlah pening kepala bila difikirkan,,,dunia akhir zaman nie memang macam2 kan....

Spudin said...

aiyoo..motif buat berhala ? haish !

aswadz said...

cam pelik lak bangunan bentuk manusia.

Khalid Al-walid said...

patung ini dibuat kerana ingin membayar Ufti pada Dajjal..

Anonymous said...

5173 Hadis Abu Hurairah r.a katanya:
Rasulullah s.a.w bersabda: Tidak akan berlaku Kiamat sehinggalah perempuan-perempuan tua Bani Daus memukul gendang sambil mengelilingi (untuk menyembah) Zal-Khalasah iaitu berhala yang disembah oleh Bani Daus pada zaman Jahiliyah di Tabalah.

Rusdi Rulezz said...

ape ni... patung bogel.. benar ke? nafsu lah?

Rusdi Rulezz said...

ape ni... patung bogel... benar ke? nafsu lah?

Rusdi Rulezz said...

patung amerika je pakai baju....