Seni Buah Tembikai Yang Sangat Hebat


Kali ni edy nak kongsi dengan korang tentang sebuah festival di sebuah negara di mana mereka semua membuat seni buah tembikai dan masing-masing mempunyai kreativiti masing-masing untuk hasilkan hasil ukiran mereka pada buah tembikai. Memang best dan hebat belaka. 

Gambar selebihnya edy sediakan kat bawah ni untuk tatapan korang okey. Yang paling edy seriau ialah gambar mulut ternganga yang kat atas entri ni. Nampak macam real kan? Enjoy.


4 orang dah puas hati:

cinnamon.com said...

kreatif sungguh.

BlueiceButterfly said...

~hoho..sgtla kreatif..cntik :)

[sutera kasih] said...

kreatif gilerrrr !

epalejau said...

terer giler..
teringin nak tengok tembikai mana yang mana menang..
tapi tak clear sangat laa..