Adakah Itu Adalah Jeritan Wartawan Wanita Ini?


Edy sendiri pun terkejut bila dengara suara dalam video ni. Dan edy jugak konpius adakah itu suara wartawan wanita dalam gambar kat atas ni. Video kali ni edy nak kongsi dengan korang ialah berkenaan dengan wartawan wanita dalam gambar ni. Dia sedang menunjukkan kepada penonton tentang sebuah gelunsur di dalam sebuah tempat. Masa dia meluncur turun tulah bunyi yang pelik tu keluar.






Korang rasa itu suara dia ke? Hehehe. Lain macam benor teman dengor. Ngee...

2 orang dah puas hati:

FL blogh0use said...

haha. pelik tpi agaknye tengah takut tu yg kuar suara cam tu

Anonymous said...

hahahahahah....lawak gile...