Misteri Dalam Cerita Spongebob Yang Masih Jadi Tanda Tanya

Jom menyiasat bersama saya

Korang pernah perasan tak dalam cerita Spongebob Squarepants ada satu misteri yang agaknya korang tak perasan, atau pun perasan tapi malas nak ambik port atau yang perasan tapi masih tertanya-tanya. Pelik jugak ayat edy kali ni, macam suspen jer bunyi ya. Okeylah kali ni edy nak bagi korang perasan apakah misteri tersebut. Siap sedia. Hehehe

Inilah misterinya. Korang ada perasan tak? Ada sesiapa yang boleh rungkaikan tak misteri ni? Hehehe



7 orang dah puas hati:

Maryam Solehah said...

hahaha betul tu agak2 sape la mak pearl ni ye

OcinChee said...

mula2 pun dah confused..myb ank angkat ;D

CikMai said...

hahaha.... aneh2....

ZWAN SABRI said...

Ha'ah, baru terpikir.. macam manala rupa bini encek crab tu.. :)

Cik Aimie Arissa said...

betul tuh.....spe lar mak si pearl a.k.a bini encik crab nih....

Phytrie said...

dah cartoon haha

ikhwaniey said...

tula, sebenarnya dah lama terpikir isu ni....hehehe....