Parti Cupcake Serangga Di Belanda


Korang jangan ingat cupcake kat atas ni dah busuk atau tamat tempoh pulak ya. Sebenarnya cupcake dalam gambar atas ni ialah hidangan yang dihidangkan dalam sebuah parti di Belanda atau Netherland. Eeeuuwww...

Parti yang pelik ini diadakan sempena pelancaran buku masakan bertajuk The Insect Cookbook. Jadi paham-paham jelah ya hidangan untuk tetamu dalam parti tu apa. Hehehe. Selain ulat, macam-macam lagi serangga dihias bersama makanan dalam parti ni. Kat bawah ni edy sediakan gambar-gambarnya okey. Enjoy.








4 orang dah puas hati:

BlueiceButterfly said...

~err..gelinya..tak sanggup nak telan..

dear yayah said...

tau la insects byk protein.. tp, still x lalu nk mkn

dalila said...

eee...iye ke ni..gelinye..bole plak dorg nk telan..adoii..kene pkir beratus2 kali..

aswadz said...

nsb baek x letak ulat btol.