Spesies Ketam Baru Ditemui Di Filipina


Kali ni edy nak kongsi dengan korang pasal satu penemuan baru di Filipina. Satu spesies ketam yang baru telah ditemui di Filipina. Warnanya pun unik dan berbeza dgn ketam lain tau. Cuba korang teka, ketam kat atas ni jantan ke betina?

Hehehe. Jawapannya ialah betina. Kalau nak tengok warna ketam jantan, korang kat bawah ni okey. Memang cantik khazanah Allah S.W.T untuk tatapan kita semua. 



Yang inilah ketam jantan. Warnanya kemerah-merahan.

3 orang dah puas hati:

[sutera kasih] said...

comelnya ketam tu..Subhanallah

azam said...

cantik...

Anonymous said...

Beautifullllllll...boleh awet buat kerongsang kat tudung...kan pompuan suka hias2 mcmni...Boleh mkn ke?...if yes masak mkn isinya...kulit & kakinya jgn cabut buat sanggul@labuci kaftan d dada daaaa