Kubur 1 Malaysia Di Tanjung Agas?


Satu penemuan yang amat menggemparkan, di mana di Tanjung Agas, sekitar kawasan Rompin ke Kuantan beberapa orang menemui satu perkuburan bercampur yang dipanggil kubur 1 Malaysia. Bagaimana keadaan ini boleh terjadi?

Kita tak tahu apa keadaanya sampai jadi macam ni. Jadi edy harap pihak majlis berkenaan atau ahli ulama akan menjawab persoalan kubur campur di Tanjung Agas ini. Kat bawah ni edy sediakan 2 video berkaitan dengan kubur campur ni. 









4 orang dah puas hati:

Mohd Khairi Khadzir said...

mybe diorg dulu xde space yg bnyk then diorg berpakat bersetuju kubur di dlm 1 kwsn ...dulu la, skrg dh xley kot

BlueiceButterfly said...

~eh ada cam tue..tak pernah jumpa

Anonymous said...

tanjung agas mane ni ? kalau tanjung agas pekan,x silap aku kwsn kubur dia x macam tu.psl kaum keluarga aku banyak dikuburkan disitu

Pakhabib said...

http://alyahya.blogspot.com/2012/04/perkuburan-orang-asli-bukan-islam.html