Bila Tandas Mula Berpantun


Kebersihan tandas adalah amat penting sebab itulah ruang yang sangat peribadi atau bahasa omputihnya private untuk kita, betul tak? Macam-macam arahan dibuat agar kebersihan tandas kena dijaga tapi tandas tetap kotor jugak kan. Jadi apa yang berlaku? Tandas akan mula berpantun. Jangan terkejut. 

Tak percaya jom tengok tandas yang bagi pantun kepada pengguna. Ready...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Ha... amacam baek tak pantun dia bagi. Hehehe
*pic tandas kat atas sekali tu hanya gambar hiasan jer ok.

1 orang dah puas hati:

BlueiceButterfly said...

~tandas di atas tue sgt cantik..hehe :)