Tunjuk 2 Jari: Filem Pendek Ohsem Aman Wan


Seorang vlogger yang sedang meningkat naik pada masa kini iaitu tidak lain tidak bukan Aman Wan telah memuat naik satu lagi video baru beliau dan kali ini beliau telah menghasilkan sebuah lagi filem pendek bergenre seram. Filem pendek ini mengisahkan tabiat kita yang suka bergambar dengan menunjukkan dua jari [simbol peace] sebelum mengambil gambar. Tetapi, apa perasaan korang bila ada 'sesuatu' yang tumpang bergambar dengan korang ketika itu, padahal korang hanya bersendirian. Memang seram tau Edy semalam takleh tidur sekejap gara-gara video ni. Tapi, memang best hasil karya Aman Wan ni. Jom kita tengok sama-sama filem pendek Aman Wan ni sama-sama dan pastikan jangan tengok bersendirian ya. 

Sinopsis Ringkas:



Sape je yang tak suka bergambar? 
Senyum, buat 'peace', dan snap!
 Tapi, bagaimana pula, 
bila ada 'sesuatu' yang turut nak bergambar sama dengan korang... 
Korang suka bergambar seorangan? 
Kini, tidak lagi....

Video Filem Pendek: Tunjuk 2 Jari
Lakonan oleh AFHAM SHAH:
http://www.youtube.com/apamca/
Arahan/Edit oleh AMAN WAN.
http://www.youtube.com/AmanWan

6 orang dah puas hati:

:: Mrs.Eady :: said...

glup!

Edy Ramanov said...

:: Mrs.Eady :: terkedu kan? huhuhu

Rozita said...

ini bukan terkedu lagi...gigil wooo..

Edy Ramanov said...

Rozita: hehehe

Aman Wan said...

Terima kasih fuad! Selalu support Aman! Btw, teruskan menonton hasil karya kitorang ya! Dan si bakat baru Apam Ca ni. haha

Edy Ramanov said...

Aman Wan: sama-sama aman. teruskan berkarya okey. =)