Anak Rakam Mak Tidur Berjalan


Korang pernah tengok adik-beradik, atau kengkawan, atau sedare-mare atau mak ayah korang tidur sambil mengigau atau berjalan tak? Edy pernah tengok adik-beradik edy tidur mengigau jer, tidur berjalan belum pernah lagi. Hehehe. Kali ni edy nak kongsi dengan korang sat video di mana seorang lelaki yang merakam ibunya yang tidur berjalan. Lawak ada kesian pun ada. Huhuhu. Jom kita tengok sama-sama.






Dah tengok video kat atas ni, kan? Sekarang jom kita tengok pulak apa reaksi mak lelaki ni bila dia tengok semula video yang anak dia rakam. Huhuhu

[ sumber ]

2 orang dah puas hati:

encik cool said...

siap menari lagi..huhu

Edy Ramanov said...

encik cool: tau xper. huhuhu