Detik-Detik Akhir Pemergian Allahyarham Bob Kuman


Seorang lagi insan bergelar anak seni telah kembali ke rahmatullah pada 3 Mei 2012 iaitu Bob Kuman atau nama sebenarnya ialah Husni Rawi, 40 tahun. Edy nak berkongsi dengan korang saat-saat yang mampu buat kita menjadi sebak, iaitu detik-detuik pemergian Bob Kuman.

Kat bawah ni edy sediakan beberapa gambar untuk tatapan korang okey. Al-Fatihah untuk Allahyarham Bob Kuman, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam golongan yang beriman. Amin.








Al-Fatihah untuk 
Allahyarham Husni Rawi @ Bob Kuman
Meninggal dunia pada 3 Mei 2012

AL-FATIHAH

1 orang dah puas hati:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Manusia.. manusia... dlm keadaan mcm tu pun sempat fikir nk snap pic.. record video bagai. sedangkn waktu tu sgt kritikal.