Jom Belajar Buat Penanda Buku The Avengers


Selepas pendrive, kali ni edy nak teruskan lagi kegilaan The Avengers dengan batang aiskrim pulak. Korang mesti suka makan aiskrim kan? Selalunya lepas makan, batang aiskrim tu korang mesti akan buat macam tu je, kan? Jangan buang! Sebab edy nak kongsi dengan korang cara-cara nak buat penanda buku The Avengers daripada batang aiskrim.

Korang skrol ke bawah untuk tengok cara-caranya. Lepas ni korang janganlah buang lagi batang aiskrim tu okey. Ada kegunaannya. Dan kurangkan jugak pembuangan sampah merata-rata. Tak salah pun mengitar semula, kan. Enjoy.





1 orang dah puas hati: