Ramai Orang Cuba Tiru Posisi Ini. Korang Mampu?


Lukisan komik kat atas ni merupakan lukisan yang paling banyak dapat perhatian. Sebab ramai antara orang yang cuba nak duduk macam mana watak perempuan dalam lukisan kat atas ni duduk. Serius, ramai yang cuba.

Kat bawah ni antara mereka-mereka yang cuba nak duduk ikut posisi watak perempuan dalam lukisan kat atas ni. Korang skrol ke bawah untuk tengok ya. Enjoy. Yang penting korang tak nak cuba ke? Hehehe.

pe… ter…
haha what are you talking about this is EXACTLY how I sit comfortably
lol y’all I sit like this almost every day
I am dying omg
also I got a cramp in my foot
you need to arch your back too
spiderman where u at
wait how are you guys sitting like that

wait I just

I can’t

damn
I didn’t have coffee, so I used peanut butter
I don’t know about you guys, but I always drink my coffee like this

2 orang dah puas hati:

SuYeong Mk said...

Daebak ~! the last one.. Tamo mahu lerh pose mcm tu.

farah hanim said...

hahaaa
lawak je yg cube tiru tu
hahaa