Mesej Rahsia Dalam Poster Filem The Lion King


Edy rasa mesti ramai dah tengok dan ramai yang minat dengan filem animasi ni, kan? Ya, filem The Lion King. Edy sendiri tengok pun memang tersentuh hati dengan jalan ceritanya. Memang filem ni filem animasi terbaik yang pernah ditayangkan. Tapi, edy bukan cerita pasal ceritanya, tapi pasal posternya. Ada mesej rahsia yang korang tak pernah tau atau nampak pun kat poster filem ni. Apa dia mesej rahsia tu? 

Mesej tu berbentuk gambar dan ia agak tak sesuai untuk golongan bawah umur untuk tengok. Tapi, untuk korang semua yang dah lebih dari 18 tahun ke atas, jom kita tengok mesej rahsia yang edy bongkarkan ni okey. Jom tengok sama-sama. Jangan terkejut. Hehehe.





























dah nampak apa mesej rahsia tu? hehehe

6 orang dah puas hati:

eintan nurfuzie said...

ALAHAI..X TPIKIR PUN

kimi said...

more than that... as you can see on above a lion just have only one eye it really freemason

Anonymous said...

st comei poster...tok2..aisy

zabad said...

ada banyak lagi rahsia yang tersimpan dalam lion king ni... :D dan tak sesuai pun untuk kanak-kanak sebenarnya...

zabad said...

banyak lagi benda-benda yang tersembunyi dalam lion king... :D:D:D:D

ary_lee said...

sengal betol~~
hahaha!