Patung Porselin Yang Menyeramkan


Assalamualaikum semua. Edy mohon maaf sebab edy tak update blog selama satu hari semalam sebab ada hal kerja yang mesti diuruskan. Alhamdulillah, kerja pun dah selesai. Jadi, sementara tunggu kerja lain sampai, edy nak kongsi dengan korang koleksi patung porselin yang menyeramkan. Eee...

Koleksi patung porselin yang menyeramkan ini adalah hasil tangan seorang pengarca iaitu Jessica Harrison. Memang nampak seram kalau korang tengok. Serius. Korang skrol ke bawah untuk tengok semua gambar koleksi patung ni okey. Enjoy.













3 orang dah puas hati:

ZWAN SABRI said...

kalau letak kat umah patung ni suma, kompem berantu trus umah.. huhu

Edy Ramanov said...

bukan setakat rumah jer yang berhantu, tengok sekali pun patung ni dah rasa meremang bulu roma.

Lily said...

wahh, seram mmg seram tp mmg smart patung ni