10 Sandwich Yang Korang Takkan Sanggup Nak Makan


Kali ni edy nak kongsi dengan korang 10 sandwich yang akan buat korang memang tak sanggup nak makan. Tak percaya? Betul. Serius. Apa sebab sampai tak sanggup nak makan sandwich ni?

Sebab ia terlalu KAWAIII!!! comel sangat-sangat. edy memang tak sanggup nak makan. tak taulah kalau korang. huhuhu. kat bawah ni edy sediakan 10 sandwich kawaiii tu okey. Enjoy dan selamat untuk mencuba. Hehehe

1. Charlie Brown Sandwich

Charlie Brown Sandwich

2. The Rubik's Cube 'Wich

The Rubik's Cube 'Wich

3. Peanut Butter Elephants

Peanut Butter Elephants

4. Sandwich Picnic Table (in a bento box!)

Sandwich Picnic Table (in a bento box!)

5. Rocketship Sandwich

Rocketship Sandwich

6. Heart Cards Sandwiches

Heart Cards Sandwiches

7. Owl Sandwich

Owl Sandwich

8. Three Little Faces Sandwiches

Three Little Faces Sandwiches

9. Three Little Faces Sandwiches, Again!

Three Little Faces Sandwiches, Again!

10. The Tiniest Sandwich

The Tiniest Sandwich

3 orang dah puas hati:

:: Mrs.Eady :: said...

syg nak mkn!!

Nur Hafizah Hussain said...

chomey2 semua sandwich...huhu.. memang ta sanggup nak makan

Edy Ramanov said...

Nur Hafizah Hussain: tau xper, kan. hehehe.

:: Mrs.Eady :: setuju. =)