Prank Baik Punya: Mentos + Coke

Dilarang meniru cara-cara di dalam entri ini. 



Entri kali ni edy nak tunjuk dengan korang prank yang hanya menggunakan dua benda jer iaitu coke dan mentos. Korang tau tak apa akibatnya kalau dua benda ni bergabung? Ha, nak tau klik kat sini. Sekarang, jom kita tengok macam mana cara nak masukkan mentos secara senyap dalam botol coke. hehehe

Memang jahat gila prank ni. Korang skrol lah ke bawah untuk tengok gambar selanjutnya okey. Jangan buat benda ni kat kengkawan korang pulak okey. Edy dah bagi amaran awal-awal ya. 






2 orang dah puas hati:

CikMai said...

nanti akan jadi ape? *blur

dear yayah said...

prank! huh