Lukisan 3D Ikan Emas Yang Gempak


Mula-mula edy tengok gambar kat atas ni, edy ingat gambar foto dan real. Rupa-rupanya kat atas ni adalah lukisan, bukan yang real. Memang gempak sangat-sangat hasil seni lukisan ni. Sebijik macam yang real punya kan. 

Lukisan kat atas tu adalah lukisan 3D yang telah dihasilkan oleh seorang pelukisa dari negara Jepun bernama Riusuke Fukahori. Namanya sangat terkenal dengan hasil seni lukisannya dan kalau korang nak tahu lukisan 3D adalah hasil karyanya yang terbaru. Lukisan 3D ni dibuat berperingkat-peringkat iaitu selapis demi selapis. Memang satu teknik lukisan yang superb. Apa pun edy sediakan beberapa lagi lukisan Fukahori kat bawah ni dengan 2 video mengenai lukisan beliau. Enjoy.










ini adalah tentang teknik lukisan 3D Fukahori


antara lukisan-lukisan hasil karya Fukahori

2 orang dah puas hati:

Edy Fee said...

lukisan ke tu? perghhh terbaik

AishaMyra said...

wow he's very talented . giler la kan . mcm real lukisan dy tu .