Pemanas Zakar


Selalu kita dengar pasal baju panas, sarung kaki pemanas, sarung tangan pemanas kan. Tapi korang pernah dengar tak pasal pemanas zakar? Bunyi macam lucah tapi memang ada dibuat di negara Croatia. 

Seorang wanita bernama Radmilla Kus, 55 tahun merupakan seorang tukang tenun. Dia mendapat idea untuk membuat pemanas zakar atau dipanggil Nakurnjak apabila mendapati para petani yang terpaksa bekerja dalam suasana musim sejuk akan mengalami kesejukkan pada bahagian zakar mereka. Pemanas zakar ini juga digunakan untuk bertujuan menjaga kesuburan zakar dan meningkatkan peluang untuk mempunyai anak. Pemanas zakar ini sangat terkenal di kawasan pergunungan Mrkopalj, di negara Croatia. Apa pun korang tengoklah video yang edy sediakan kat bawah ni ok. Enjoy. 




2 orang dah puas hati:

khairul said...

Kat negara sejuk jer,,kat cni nak wat per..hahaha..

Edy Fee said...

hahahaha sakit jiwa la benda ni pon ade