Perkara Yang Korang Tak Tahu Pasal Youtube


Semua orang tahu apakah gambar kat atas ni kan. Laman sesawang yang selalu dikunjungi oleh setiap pengguna internet di serata dunia. Tapi korang tak perasan sebenarnya ada perkara yang kita tak tahu pasal Youtube. 

Antaranya ialah pernah tak korang tahu apakah video pertama sekali diupload ke Youtube dan video apakah itu? Dan macam-macam lagi. Mesti berdebar-debar kan nak tahu perkara rahsia. Jawapannya ada dalam video yang edy sediakan kat bawah ni ok. Enjoy.





1 orang dah puas hati:

azam said...

:) nice sharing